Hírek

17 / júl. / 2008
Újra
Történt megint egy kis változtatás, mert a régii dizájn nem tetszett. Most itt az új oldal, megújult kinézettel és fejléccel. Remélem tetszik majd.

 

15 / júl. / 2008
Újítás
Amint láthatjátok történt egy kis stílusváltás az oldalon. Remélem tetszeni fog. Egyelőre még rá kell jönnöm egy-két dologra, de ezeket látni fogjátok, mert az oldal folyamatosan újúlni, szépülni fog.

 

14 / júl. / 2008
Hamarosan...
Az autó mostanában pihen, mivel sok gond volt vele. Mostanra sikerült megcsinálni minden hibát, kivéve a motorbeállítást. Ha minden jól megy akkor a hétvége körül tudok új képekkel szolgálni és talán egy videóval is. Addig is hobbifotós vénám bontakoztatom ki és ezért fel került egy új topik a Galériába, Hobbifotók néven.


Az autóm

 

Na ez a nap is eljött. Végre megvan az új autóm, egy Savage X 4.6 Big Block. Igazából álmomban sem gondoltam, hogy ezt fogom megvenni, de így alakult... És nem bántam meg. Az első választásom a Hotbodies cég Lightning 2 Sport autója volt. Ettől elpártoltam, mert eléggé "gagyinak" találtam. A másik választásom szintén a Hotbodies cég, Ligtning Stadium truggyja volt. Ebbe már azért biztosabb voltam, mint a Lightning 2-ben. A rendelésnél gondolkodtam el igazán... A Lightning Stadium 90e Ft Rtr-ben. A Savage 99e Ft. És ezen úgy elgondolkoztam. Lehet a Savage-ben csak a név drága, de miután tüzetesebben megnéztem az autót és elolvastam róla jópár ismertetőt, úgy döntöttem ez az én autóm.A Modell & Hobby-tól rendeltem, mert számomra igen megbízható cég. Többször rendeltem tőlök és még nem volt velük bajom.                      

 Az autó

A dobozból kivéve nagyon meglepődtem. Az autó nagy... nagyon nagy. Lehet csak azért mert 1/10-es voltam szokva, de akkor is számomra nagy. Mondjuk nem fog elakadni sehol :D

 

 Főbb paraméterei:

1/8-as méretarányú, robbanómotoros modellautó.

Alu difi elől-hátul

Olajos telók

.28-as motor  (F4.6 Big Block)

 

Szélesség: 427mm

Hosszúság: 534mm

Magasság: 254mm                                             

 

A bejáratás

Nem mondom, hogy könnyű volt, de azt sem, hogy nehéz.
A legelső próbálkozásoknál az autó nehezen akart elindulni, és az indításnál gyakran lehetett "fémcsörgést" hallani. Később jött az egyik haverom, vele állítottunk egy kicsit a csavarokon és már jobb volt a helyzet, elindult... Két és fél tank alapjáraton, és szintén két és fél tank dúsan járatás. Ez volt a felállás. Ezután kezdtünk el kicsit zárni. Az ötödik tank után úgy döntöttem, hogy kiviszem a tápéi pályára az autót, mert éppen akkor volt kint az RCAllRoad néhány tagja, és így könnyebben mentek az "első lépések" Az elején nem nagyon akart beindulni, de miután állítva lett az alapjárati csavar, sikeresen beindult és gyönyörűen ment az autó. A tápéi képek hamarosan felkerülnek...

 

Képek: